domingo, 20 de abril de 2008

Percepció


Al llarg de la vida t'has anat formant una manera de ser, aceptada o no, tens minimament clar com ets, no com reaccionaràs davant de situacions complicades però si saps de que ets capaç, quines coses et fan por i com et veuen els demés.

La percepció que tens de tu mateixa, és la que és i molt dificil de canviar perquè durant molts, molts anys has actuat de la mateixa manera i els resultats d'aquesta actuació ha estat bastant igual sempre.

No tens cap fita de pès sino anar fent, sense pensar massa en el temps que s'acosta amb una velocitat bastant ràpida.

Tot sembla que succeeix en armonia, fins que un dia per un comentari, per una proposta, per una demanda d'ajuda et fa trontollar la teva existència.
La percepció que tenen de mi coincideix amb meva?

Quan va acabar el 2007 vaig demanar que el 2008 no fos tant dur, que canvies una mica. Sembla que és més tranquil en el terreny personal.
El terreny laboral és el que m'ha fet trontollar, en qüestió de 2 mesos m'han fet dues propostes de canvi.

No pot ser , us heu equivocat, jo no sóc capaç, no serveixo, no més se fer el què estic fent........

La primera proposta: Treballar a Direcció General, a Via Augusta, amb una comisió de serveis que duraria 2 o 4 anys. La proposta me la feia la meva cunyada, ella em coneix molt perquè som amigues. Ella em considera capaç?
La segona fer de LIC a Santa Coloma feta per l'actual LIC nostra, ella em coneix des del setembre. Ella em considera capaç?

Jo NO, sóc insegura, m'atabalo, el meu ego mai ha estat satisfet, em falta desició.

Acabaré la meva vida laboral al Salvat, si tot va bé.

Diferents percepcions sobre la mateixa persona.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Gràcies per comentar.