jueves, 13 de marzo de 2008

Avui fa un any que no hi ets. Et recordem!


Em costa imaginar-te absent per sempre.
Tants de records de tu se m'acumulen
que ni deixen espai a la tristesa
i et visc intensament sense tenir-te.
No vull parlar-te amb veu melangiosa,
la teva mort no em crema les entranyes,
ni m'angoixa, ni em lleva el goig de viure;
em dol saber que no podrem partir-nos
mai més el pa, ni fer-nos companyia;
però d'aquest dolor en trec la força
per escriure aquests mots i recordar-te.
Miquel Martí i Pol



2 comentarios:

  1. Un poema preciós per uns sentiments preciosos. Quan t'he dit avui que em recordava que feia un any no havia vist l'entrada. Tenía pensat felicitar-te per l'aniversari del teu blog, però aquests darrers dies m'he anat a dormir molt d'hora.
    Sóc conscient que no estic a l'alçada de les circumstàncies i no arribo a tot i tothom que voldria i em sap greu però he d'aprendre a no martiritzar-me per això i la meva prioritat ara és la meva família que em troba a faltar. Això no vol dir que no m'importi el que et passi o pensis o com estiguis.
    Continuo apreciant-te com quan teniem més comunicació.
    T'estimo.
    Feliç aniversari del blog.

    ResponderEliminar
  2. Anna, hem parlat moltes vegades de l'amistat i almenys jo no penso que no estiguis a l'alçada i no hem sento retirada del ateva amistat.
    Estiguis per la teva filla i les per les coses que son "primeres".
    Si et necessito, t'ho dire.

    Ahir va ser un dia una mica dur però vaig parlar amb l'Adrià i avui han sopat amb nosaltres. Mica en mica es posen les coses al seu lloc encara que sempre estiguin presents.
    Una abraçada i gràcies per recordar-te.
    Besicos.

    ResponderEliminar

Gràcies per comentar.