domingo, 27 de enero de 2008

Mejor que ser perfecto

Els arbres, amb la seva perfecció de formes i colors, sempre, sempre deixen passar la llum.
Per TU, per mi, per tots.

Ser flexible con sus exigencias le quitará control, algo muy importante para usted. Cuanto más ceda, menos control tendrá sobre lo que suceda a su alrededor y esto es algo que no quiere permitir. ¿Qué se pierde al perder el control? Al principio, estará incómodo porque no es a lo que está acostumbrado. Comenzará a sentirse ansioso y nervioso por lo que pueda suceder fuera de influencia. Luego verá que las cosas, los compromisos, las tareas se cumplen, tal vez no como usted lo hubiese querido, pero lo cierto es que los cuartos se limpian, los trabajos se entregan y sus jefes siguen contentos con su equipo. Entonces se dará cuenta de que también puede sentirse cómo con este nuevo estado de las cosas. Es más, encontrará momentos, lugares y situaciones que antes le molestaban y que ahora puede disfrutar. Haber cedido algo de control se transformó en una esfera más amplia de comodidad y relajación. Descubrirá que el miedo, aunque legítimo, era sólo ignorancia. Ahora que sabe qué hay detrás de todo eso, ya no le causa miedo y hasta puede disfrutarlo.

(trobat per la red)

2 comentarios:

  1. Fa molts anys em vaig comprar un llibre d'aquests d'autoajuda titulat "La obsesión por la perfección", també m'he anat adonant amb el temps que ningú no som imprescindibles i que,com diu el teu escrit, "los compromisos, las tareas se cumplen, tal vez no como usted lo hubiese querido, pero lo cierto es que los cuartos se limpian, los trabajos se entregan y sus jefes siguen contentos con su equipo".
    Ara potser és el moment d'acceptar que no em puc comprometre a res si no em vull sentir malament per no arribar-hi, tornar al meu individualisme tot i que sigui egoista, no crear expectatives respecte a la meva persona que després no pugui cumplir.

    QUISO SER TRUENO Y SE QUEDÓ EN GEMIDO...

    ResponderEliminar
  2. Veig que has interpretat l'escrit molt negativament. La funanbulista a fet marxa enrera.
    Perquè no mires aquesta frase?
    "Haber cedido ALGO de control se transformó en una esfera más amplia de comodidad y relajación"
    ALGO, no és tot. No nomes existeixen
    els extrems, hi molts punts intermitjos i s'ha de trobar el punt on les obligacions de tot tipus no et mengin.
    Cedir "ALGO" no voldir ficar-te en el teu mon i no comprometre a res.
    Crec que no hi ha persona que no hagi incomplert compromisos, cada una, segur, que per motius diferents però a la fi, no s'han complert.
    En quant a les espectatives de la teva persona.. A qui has fallat? A mi no i a les altres, perquè? Perquè has tingut de fer una parada per agafar forces?. Això no és dolent. No et passa a tu sola.
    Anna, si us plau esborra de la TEVA MENT el comentari anterior.
    I recuerda el TRUENO al final, tard o d'hora es deixa sentir.

    ResponderEliminar

Gràcies per comentar.