jueves, 7 de febrero de 2008

Prova

Get this widget | Track details | eSnips Social DNA

4 comentarios:

  1. M'agrada el J.J. Cale! Quan anem de vacances en cotxe m'agrada posar-lo per conduir.
    Molt bona idea això de posar el reproductor. És el que volia fer jo amb la cançó de Chambao que tinc al blog.

    ResponderEliminar
  2. A mi també m'agrada. Quan em vaig comprar el disc de vinil "Shades" com el meu anglès és tan bo, vaig demanar tal qual sona el nom : Vull el disc de Jota, Jota Cale. El noi de la botiga em va dir que no tenien res d'aquest senyor, jo l'estava veien.
    Li vaig en senyar un paper amb el nom del senyor i el disc i va dir: Ah!!!! del J.J.Cale. Dit en anglès. A partir d'aquell moment sempre ensenyava el nom i títol escrit.

    Aquesta pàgina del reproductor té molta música de molts estils i et pots fer diferents paks i anar canviant.
    Sort per demà.

    ResponderEliminar
  3. A mi em va passar el mateix quan li vaig tornar el CD a una amiga que me'l va deixar. Ja no m'ha tornat a passar més, però ella encara deu riure de mi.

    El dissabte a la neu molt bé. Va fer un dia molt maco i dues de nosaltres vam acabar ben baldades.
    Avui jornada de "rehabilitació".

    ResponderEliminar
  4. Perfecte! que tot hagi anat bé.

    Si vols posar la música de Chambao, la pàgina es diu ClickCaster, t'has d'enregistrar i tenir la música al teu PC i ha una opció per baixar-la i et dona el codi pel blog.

    ResponderEliminar

Gràcies per comentar.