martes, 19 de febrero de 2008

Estic de canvis

UFFFFFFFF !!!!!!!

4 comentarios:

  1. Vaja! per un moment he pensat que m'havia equivocat de blog. M'agrada el color. Quin "curro" has tingut per reestructurar-lo tot, no?.
    Jo com sóc minimalista el deixo tal qual de moment. Vaig intentar posar el reproductor de música que em vas dir però no em volien registrar pq no acceptava rebre propaganda així que ho vaig deixar.
    Ets un model de dona innovadora i renovadora!

    ResponderEliminar
  2. La part central, les entrades les respecta i les coses del lateral que venien per defecte en la plantilla anterior , aquesta és la mateixa però amb 2 columnes. Tot allò que he anat afegin l'he de tornar a posar.
    A mi m'agradava molt el negre però ja t'explicat el què.
    El teu és molt acollidor, m'agrada molt, jo sóc més de xorrades igual que vaig guarnida amb anells i arracades així esta el blog. Si mires el "CUC" he posat un tigre que es menja un os.
    Jo em vaig registrar en el reproductor però no m'envian propaganda.
    Aniré posant la música i el que falta mica en mica.

    El "CUC" també el vull arreglar, doncs ara m'estan portant música xinesa i de bangla per que la pengi i passaria que també baixaria molt el lateral.
    Als nens els hi agrada veure quan entren les seves coses més personals, com les fotos del seu país, les cançons....
    M'he enrollar com una persiana.

    ResponderEliminar
  3. No havia llegit el teu e-mail quan he fet el comentari.
    M'agrada el color, de la terra, a joc amb un to del retall de pintura de l'encapçalament i amb "la terra del Acerollo".
    Tens raó. És més fàcil de llegir.
    M'agraden els títols que has posat en els diferents apartats i, a més,ara puc llegir els comentaris clicant a l'entrada, m'agrada més llegir-los amb el fons del blog que no en aquella finestreta que s'obre (abans no podia perquè era negre sobre negre).
    La quantitat de "guarniments" ja és cosa teva.
    Felicitats pel canvi.

    ResponderEliminar
  4. Gràcies Anna, ets molt amable.
    Quan cliques sobre els comentaris, el despleglable es del color de la pàgina? El meu no.

    ResponderEliminar

Gràcies per comentar.